Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Csoportos óráink

KANGOO
 

A kangoo előnyei
Rengeteg olyan pozitívuma van ennek a mozgásformának, ami első ránézésre nem is látszik.

-Növelheted az állóképességedet
-Javítja a testtartásod
-A súlyfelesleg nem akadály! (Nem terheled feleslegesen az   ízületeidet. Ráadásul mivel a pulzusodat folyamatosan a zsírégető zónában tarthatod, így a fogyás is hamarosan bekövetkezik.)
-Javul az egyensúlyérzéked
-Oldja a stresszt

Néhány láthatatlan előny

A mozgás hatására nő a tüdőkapacitásod, és sokkal mélyebb légzésre leszel képes, amit a sejtjeid mindenképpen meghálálnak. Hatására felgyorsul az anyagcseréd, aminek hatására sokkal több energiád lesz, és sokkal hatékonyabban hasznosítja majd a szervezeted a tápanyagokat. Emellett beindul a méregtelenítés is, aminek hatására a bőröd látványos változásán megy át. A kangoo növeli a csontsűrűséget is, ami nagyon lényeges az erős csontozathoz.

Hogy zajlik a kangoo óra?

Az óra (60perc) első tíz perce a bemelegítésről szól, amikor ráhangolod magad az ugrálásra, a cipőre, a zenére. A zenék táncra sarkallnak, könnyen felveheted a ritmust.

Mivel a cipők maguktól nem rugóznak, ezért erőt kell kifejtenünk az ugráláshoz, és használnunk kell a  saját súlyunkat, a vádlit, a lábizmokat és a farizmot.

Ezt követően jön az óra fő része, mely koreografált. Az órában közvetve és közvetlenül is helyet kap az alakformálás. A cipőnek súlya van, ezért azt emelgetni egy órán keresztül nem egyszerű feladat. Igénybe veszi az alsótest összes izmát, megdolgoztatja, erősíti azt. Az óra utolsó részében végrehajtott erősítő gyakorlatok ráadásul még jobban fokozzák ezeket a hatásokat.

Ezután jön a levezetés, ahol már csak lazán, csupán a kellemes érzésért mozgunk, majd a nyújtás, ami mindenképpen fontos és elengedhetetlen az izmainknak. Ettől maradnak rugalmasak és tónusosak az izmok, vagyis ettől lesz szép formájuk. éppen ezért soha ne lógd el, és ne siettesd ezt a részt. :)

Milyen felszerelésre van szükséged?

-Kangoo cipő (nálunk van bérlére lehetőség)
-hosszú szárú zokni
-törölköző
-víz

SPINNING

Mi az a spinning?

Spinning edzés: Amit érdemes róla tudnod WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitness edző Szerző: WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitness edző A spinning (edzőteremben végzett, magas intenzitású, zenés kerékpáros aerobik óra) az egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is. A spinning-gel, akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra alatt, amelynek jelentős része szénhidrát

Részletek: https://www.webbeteg.hu/cikkek/sport_egeszseg/7922/spinning-edzes-amit-erdemes-rola-tudnod

Spinning edzés: Amit érdemes róla tudnod WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitness edző Szerző: WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitness edző A spinning (edzőteremben végzett, magas intenzitású, zenés kerékpáros aerobik óra) az egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is. A spinning-gel, akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra alatt, amelynek jelentős része szénhidrát

Részletek: https://www.webbeteg.hu/cikkek/sport_egeszseg/7922/spinning-edzes-amit-erdemes-rola-tudnod

A szobabiciklizés egy specifikus fajtája, amelyet szakképzett spinning edző irányítása alatt végeznek. A legjobb kardio edzések közé tartozik. Az óra 60 perces. Fejleszti az állóképességet, levezeti a stresszt. Egyszerre fejleszti a testet a lelket, és a mentális képességet.

Kinek ajánlott?

A spinning nagyon jó azoknak, akiknek szükségük van egy külső motivációra/motivátorra a mozgáshoz. Itt nem kell koreográfiát követni, sem túl komplex mozgássorokat végezni. Ülő foglalkozást végzők számára, és akik szeretnének fogyni, vagy súlyukat szinten tartani.
Alacsony az ütközésfoka ennek a mozgástípusnak, így remekül kiegészítheti a sok ütközéssel járó (így az ízületeket megterhelő) – például futó – edzéseket, illetve kisebb ízületi problémákkal küzdők is végezhetik, de természetesen az orvossal való konzultációt követően.

Mi történik egy spinning órán?

Az edző útmutatásokat ad, hogy milyen intenzitással végezd a mozgást, milyen gyorsan pedálozz, és mikor milyen mozdulatokat tegyél közben: állj fel, ülj le, sprintelj…

Ezek az útmutatások csak irányadó, és nem kötelező jellegűek! A sérülések elkerülése miatt nagyon fontos, hogy mindenki figyeljen az edzés közben a teste jelzéseire: szabad lassítani, pihenni, kisebb intenzitással végezni az adott mozdulatsort, de éppen gyorsítani is, ha valaki úgy érzi, nem elég intenzív számára a mozgás.


Mit vigyünk magunkkal?
-vizet
-törölközőt

SPINRACING

A spinracing annyiban különbözik a spinningtől, hogy a spinracing órán különböző gyakorlatokat végeztet az edző a felső testre.

  • Saját testsúllyal (különféle karhajlítások, vagy statikus ki/megtartás)
  • 1-1 kg-os kézisúlyzóval (oldal emelések, vállból nyomás, de a mellizom és a bicepsz sem maradhatki) Lehet most azt gondolod, mi az az 1-1kg, viszont ha magas (általában 16-os) ismétlésszámokkal dolgozunk, edzés végére kellemesen lefáradnak majd a karjaid.

    De a lábakat sem kíméljük!

     

A spinracingben több a kiállva töltött idő, és több a jump is. Kifejezetten, direkt végzünk olyan gyakorlatokat melyek megdolgoztatják comb izmainkat, és a popsit. Mind e mellett kiváló zsírégető óra.
 

ZSÍRÉGETŐ ÓRA

Mi az a zsírégető aerobic, és mik az előnye?

Alapja az intervall edzés. Ez az edzésforma a váltakozó intenzitású kardió mozgásformára épül, mely az egyik leghatékonyabb zsírégető edzés.  A kardió mozgásforma mellett funkcionális gyakorlatokkal, dinamikus és statikus elemekkel erősítünk az órán.

  • Serkenti az anyagcserét
  • a mozgás után akár 36 órán keresztül is kifejti jótékony, zsírégető hatását.
  • az intervall edzések a leghatékonyabbak
  • jótékony hatással van a szív és érrendszerre
  • levezeti a stresszt, serkenti az agyműködést

Mit vigyünk magunkkal?

  • Törölköző
  • Víz
     

ALAKFORMÁLÓ ÓRA

Mi az alakformáló aerobic óra, és mik az előnyei?

 

Egyszerű, jól követhető óra. Nincsenek bonyolult lépesek, lépéssorok, koreográfiák. A test formálása erő- és állóképességi gyakorlatokkal, magasabb ismétlésszámmal történik, melyek szálkásítják az izomzatot. Szerepet kapnak gumiszalaggal, kisebb súlyokkal végzett munkák a váll-, mell- és hátizom formálására, de itt sem maradhat ki a has-, comb- és farizmok fejlesztése.

  • Serkenti az anyagcserét
  • a mozgás után akár 36 órán keresztül is kifejti jótékony, zsírégető hatását.
  • az intervall edzések a leghatékonyabbak
  • jótékony hatással van a szív és érrendszerre
  • levezeti a stresszt, serkenti az agyműködést

Mit vigyünk magunkkal?

  • Törölköző
  • Víz


 FUNKCIONÁLIS KÖREDZÉS

Mi az a funkcionális köredzés?

Kezdjük a funkcionális szóval?

A funkcionális edzés folyamán akár saját testsúllyal, akár más súllyal olyan gyakorlatokat végzünk, amely során az egész testet átmozgatjuk. És ez itt a lényeg, hogy ez a módszer a testet egészként kezeli: nem külön izomcsoportokat edzünk, hanem egyszerre több izomcsoport együttesét. A gyakorlatokat tekintve a funkcionális edzés a mindennapokban előforduló mozgásokból merít: guggolások, kitörések, karhajlítások-nyújtások, törzsfordítások stb. Kiemelkedő szerepe van benne a core izomzatnak, amik a gerinc neutrális helyzetben tartásáért felelnek, ők a tartó izmok.

Köredzés:


A köredzés több annál, hogy csupán pihenő idő nélkül végzed egymás után a gyakorlatokat. Bármi is legyen a célod garantáltan elfogod érni a köredzéssel. Ez az edzés típus során valóban több féle gyakorlatot kell lepörgetni egymás után pihenő idő nélkül, de valamiben mégis különbözik. A köredzés során igazán embert próbáló gyakorlat sorozatok vannak összeállítva. Ha végig pörgettél egy kört, akkor jöhet a pihenő, majd újra kezdeni az egészet előröl.

A köredzés előnyei:

 

  • fejleszti a szív-, ér- és légzőrendszert. Ennek következményeként csökken az olyan betegségek kialakulásának esélye, mint a 2-es típusú cukorbetegség, metabolikus szindróma vagy szívkoszorúér-betegség.
  • hatékony módszer a testzsír csökkentésére
  • hozzájárul az egészség és a jóllét érzésének megőrzéséhez is
  • remekül fejleszti az állóképességet
  • javítja az izmok oxigénellátását és felpörgeti az anyagcserét
  •  a gyakorlatok kiváló erő, ellenállás, rugalmasság, koordináció fejlesztő


Mit hozz magaddal?
 

  • Viz
  • Törölköző
 
 

 

Chat


Statisztika

Most: 1
Összes: 1359
30 nap: 673
24 óra: 24