Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Személyi edzés

22281367_1949231025329638_1181380870_o.jpg


Görömbölyi Judit 
Személyi edző és Táplálkozás Tanácsadó

Elérhetőség: 0670/228-8916
Instagram: gorombolyi_judit








Üdvözöllek a Kenguru Fitness weboldalán! Ahogyan termünk bemutatkozásában is olvashattad, edzeni vágyó vendégeinket családias hangulatú, kedves kis termünk várja a 13. kerület Victor Hugo utca 8 szám alatt. Többféle csoportos órák mellett személyi edzésre is van lehetőséged. Ha az utóbbira esett a választásod engedd meg, hogy bemutatkozzam Neked.

Görömbölyi Judit vagyok, személyi edző és Táplálkozás Tanácsadó. Gyermekkorom óta szerves része az életemnek a sport. Tíz éves voltam, amikor komolyabban belecsöppentem a edzés világába, egész pontosan a röplabda világába. Annyira beleszerettem ebbe a játékba, hogy hét év versenyröplabda, és két év atletizálás után döntöttem úgy, hogy a hobbim lesz a hivatásom. E mellett egyre jobban kezdett érdekleni a dietetika része is.
Ekkor szántam el magam végképp, és mentem el egy szuper képzésre, ahol megfelelő szaktudást kapva el is kezdtem edzői karrierem.

Személyi edzéseim során funkcionális és saját testsúlyos gyakorlatokkal fejlesztem vendégeim erőállóképességeit. Ha fogyni, erősödni vagy izmosodni szeretnél akkor ez most Neked szól!
A saját testsúlyos edzés számtalan előnnyel bír. Lássuk, melyek azok:


 

Hatékonyság – ez az edzéstípus nagyon jól megdolgoztatja az izmainkat, egyszerre állóképességi és erősítő edzés. Mindenki a saját tempójában, edzettségi állapotának megfelelően haladhat, a rövidebb közbeiktatott pihenők miatt magasan marad a pulzus, ezért a zsír is jobban ég.

Természetesség – jellemzően olyan gyakorlatokat végzünk, melyek közelebb állnak a hétköznapi tevékenységekhez, mint mondjuk a súlyokkal végzett edzés. Ráadásul nem elkülönítetten, egyes izomcsoportokat erősítünk, miközben nincsenek túlbonyolítva a feladatok. A saját testsúlyunkkal végzett edzés tehát nem hatalmas izmokat épít, hanem szálkás, funkcionális izomzatot hoz létre. Mivel saját súlyunkkal terheljük testünket, ezért hihetetlenül erős, arányos és szépen kidolgozott lesz izomzatunk és ehhez nincs szükség eszközökre, drága kondigépekre, súlyzókra vagy egyéb kiegészítőkre.

Jó hatással van a szervezetre, a saját testsúlyos edzés javítja az állóképességet, hiszen az egyik legkeményebb edzésforma a saját súlyunkkal való terhelés. Az inakat és ízületeket kíméletesen erősíti, ezáltal csökken az esélye az idősebb kori ízületfájdalmaknak. A mozgáskoordinációra is pozitív hatással van, hiszen az ember természetes mozgásához áll közel ez az edzésforma.

Fejleszti az egyensúlyt. Az egylábas plank vagy a kitörések egyes fajtái bizony megkövetelik a jó egyensúlyérzéket. Nem kell elkeseredni, ha az elején ez komoly kihívást jelent, legalább van hova fejlődni!



Legyen bármilyen messzinek tűnő a célod, Én segítek abban hogy végig csináld  és közös erővel érjük el mind azt amire vágysz! Én megmutatom a helyes utat, Neked csak végig kell menni rajta! Hívj bizalommal, és gyere el ingyenes konzultációmra, ahol átbeszéljük a céljaidat, az életritmusodhoz igazítva megtervezzük az edzéseidet, esetleges egészségügyi problémáidat megbeszélve, tervezzük a célodhoz vezető utat!

 

 
 

 

Chat


Statisztika

Most: 1
Összes: 6104
30 nap: 1048
24 óra: 42